Lady recepcyjne

W każdym hotelu, biurze czy też budynkach publicznych znajdziemy kilka elementów wspólnych wyposażenia danego obiektu. Na pewno zaliczyć można do nich ladę recepcyjną. Klientów i gości należy przyjmować i obsługiwać, a w tym celu niezbędne jest posiadanie lady.

Czym zatem kierować się przy wyborze lady recepcyjnej? Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego detalu wyposażenia biura, hotelu lub budynku efektywności publicznej? Po pierwsze zwróćmy uwagę na wymiary. Jeśli produkujemy dopiero wnętrze recepcji lub hotelu, to na pewno nie będzie z tym problemu. Natomiast o ile pragniemy urządzić gotowe pomieszczenie i zaaranżować je jako biuro, to na pewno powinniśmy zwrócić uwagę na wymiary. Dla osób pracujących przy recepcji na stojąco zaleca się, ażeby wysokość mebla wynosiła mniej więcej 110 centymetrów. Z kolei dla osób pracujących na siedząco zaleca się wysokość lady około 75 centymetrów. Jak wiadomo lada recepcy jna jest dość sporych rozmiarów i może zajmować dosłownie do 200 centymetrów. Jest to mebel biurowy dość reprezentacyjny i powinien sprawiać pozytywne i eleganckie złudzenie już od samego wejścia. Dlatego jeśli interesuje nas tania lada recepcyjna do biura, to na pewno warto dołożyć odrobinę pieniędzy i kupić mebel elegancki. W bardzo wielu sytuacjach estetyczna lada w recepcji potrafi podnieść zaufanie ewentualnego klienta do danego obiektu. A to może nam pomóc w wzroście zainteresowania naszymi usługami i ofertą hotelową. Design, niska cena i wysoka jakość wykonania - na te aspekty warto zwrócić uwagę w momencie, gdy interesują nas miłe dla oka i biurowe lady recepcyjne.
Sprawdź: https://zaczarowane-ogrody.pl/lady-recepcyjne-co-jest-wazne-przy-ich-projektowaniu/
Share: